Բայի դեմքը , թիվը , ժամանակը

Այդ մասին նա հազար անգամ մտածել էր ու ոչ մի եզրակացություն չէր արել :

Դու ինչի՞ մասին էիր երազում , որ այդպես հանկարծակի վեր թռար :

Երբ ես երազում եմ այդ մասին , աշխարհը փոխվում է աչքիս :

Երանի՜ քնեիր ու հետո անեիր , այդ դեպքում ամեն ինչ ուրիշ կլիներ : Նստեց ամեն ինչ ծանր ու թեթև արեց ու որոշեց մինչև հեռանալն անպայման տեսնել նրան :

Մտածիր , հետո՛ արա , թե չէ ստիպված անընդատ ներողություն ես խնդրում :

Ես զարմացա : (եզակի)

Մենք տեսանք : (հոգնակի)

Դու փնտրում ես : (եզակի)

Դուք վազում եք : (հոգնակի կամ եզակի , երկու դեպքում էլ կլինի , եթե մեծատառ գրենք նախադասույան մեջ , ապա կստացվի , որ մարդու հետ խոսում ես պաշտոնական , իսկ եթե փոքրատառ , ապա կստացվի , որ նրանք շատ են)

Նա կտա : (եզակի)

Նրանք կհասնեն : (հոգնակի)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *