Սովորողի անհատական հաշվետվություն Երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության, հայրենագիտության բաժնի հղումը։

Բանգիտության բաժնի հղումը ՝ այստեղ :

Հայրենագիտության բաժնի հղումը ՝ այստեղ :

2.Առանձնացնել այն նախագծերը (բնագիտություն-հայրենագիտություն), որին մասնակցել ես: Մասնակցել եմ Զատիկ նախագծին : Հղումը տես այստեղ :

3.Ինչ ճամփորդությունների ես մասնակցել

  • Քաղաքային (քայլարշավ, թանգարան)
  • Մեկօրյա հայրենագիտական
  • Ճամբար (եռօրյա)

Բոլոր տեսակներից ունեցել եմ ճամփորդություն և գնացել եմ :

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Այո , իհարկե կարող եմ օգտագործել : Օրինակ ՝ գնացել ենք թանգարաններ , և կարծում եմ այդտեղից ինչ որ տեղեկություններ կարող ես իմանալ : Կամ օրինակ ՝ եթե գնում ես ճամբար այդետեղից , նույնպես կարող ես տեղեկացվել , քո հայրենիքի տեսարժան վայրերից :

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ 4

6. Ուսումնա-հայրենագիտական արշավներից (մեկօրյա, բազմօրյա, քաղաքային’ թանգարան, քայլարշավ) որը կառանձնացնեիր և ինչու։

Ես ճամփորդություններից կառանձնացնեմ Դվին մայրաքաղաքի և Խոր Վիրապի ճամփորդությունը , քանի որ այն շատ ուրախ անցավ ինձ համար և շատ հետաքրքիր :

7. Որտեղ կուզենայիր արշավել, որ այս ուսումնական տարում չարշավեցինք։

Կուզենայի արշավել դեպի Գառնի Գեղարդ , քանի որ այնտեղ չեմ եղել և կուզենայի , որ Գառնի Գեղարդը բացահայտեյի իմ ընկերեների հետ միասին :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *