Ղազարոս Աղայան. Վաճառականի խիղճը

Հարցեր և առաջադրանքներ՝

Բառարան՝

Սովդաքար — վաճառական
Համքար — արհեստակից
Հոգոց — հոգեհանգստյան արարողություն

Գրավոր աշխատանք

  1. Քեզ անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր: Ռոճիկ – աշխատավարձ
  2. Թվարկի՛ր հերոսներին և բնութագրի՛ր նրանց  մեկ դիպուկ բառով: Տղա -աշխատասեր , հայր – , վաճառական – անխիղճ, մայր , քահանա – միամիտ , թագավոր – հնարամիտ :
  3. Փորձի՛ր ապացուցել, որ թագավորը՝

ա. խելացի ու հնարամիտ էր – Թագավորը հարցրեց երկուսի կարծիքն էլ և դրանից նոր եզրակացույթյան եկավ կախել նրանցից մեկին , թե ոչ և հենց այդ պատճառով էլ նա խելացի էր և հնարամիտ :
բ.  արդարադատ էր – Թագավորը արդարադատ էր , քանի որ նա հարցրեց երկուսի կարծիքն էլ :
գ.  բարի էր: Բարի էր , քանի որ ոչ մեկին էլ չկախեց և չսպանեց և նաև բարի էր նրանում , որ այդ վաճառականի կարողույան կեսի կիսեն և տան իր գործակատարին :

4. Մեղադրի՛ր վաճառականին: Ես մեղադրում եմ վաճառականին , քանի որ նա անխիղճ էր և իր գործակատարին խոստացած գումարը չէր տվել , երբ արդեն ժամանակն էր տալու :
Արդարացրո՛ւ վաճառականին: Ես արդարացնում եմ վաճառականին , քանի որ նա իրավունք ուներ չտալու գումարը , որովհետև տղայի հայրը ասել էր թե իմ տղան ինչքան որ աշխատի այդքան կտաս , բայց նրանք թուղթ չունեյին , որ ապացուցեյին :

5. Մեղադրի՛ր գործակատարին : Ես մեղադրում եմ գործակատարին , քանի որ նա իրավունք չուներ քահանային խաբելու և ասելու թե իր վաճառականը մահացել է : Նաև մեղադրում եմ նրանում , որ նա փոքր ինչ ինքնավստահ էր :
Արդարացրո՛ւ գործակատարին: Արդարացնում եմ գործակատարին , քանի որ նա և իր վաճառականը պայմանավորվել էին , որ երբ հինգ տարին անցնի նան պետք է նրան իր աշխատածին համապատասխան գումար հատուցի : Նաև արդարացնում եմ , քանի որ նա պայքարում էր և ուզում էր , որ իր հայրը չմահանա :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *